Általános információk

Az alábbiakban egy csokorba gyűjtöttünk minden információt, hogy vásárlása a lehető legkényelmesebb és legbiztonságosabb legyen.

 Hogyan tudok rendelni?
Információk a rendelés menetéről

 Hogyan válasszak méretet?
Méretek meghatározása

 Milyen szállítást kérhetek?
Információk a szállítási lehetőségekről és nyomonkövetés

 Hogyan tudok fizetni?
Fizetési lehetőségek a Mesebox Webáruházban

 Mi a teendő rossz méret esetén?
Garanciális lehetőségek.


Rendelés menete

A rendelés a www.mesebox.hu webáruház kosarába behelyezett termékek megrendelésével, a megrendelési adatlap hiánytalan kitöltésével, szállítási és fizetési mód kiválasztásával kezdődik, majd a "Megrendelés" gombra kattintva rögzíti rendszerünk.

A megrendelés leadható regisztrációval egybekötve, vagy regisztráció nélkül is.

A megrendelésről a megrendelő visszaigazoló emailt kap, a megrendelés részleteivel. Amennyiben azt nem érkezne meg, érdemes a levelező "Spam, vagy Levélszemét" mappájában is megnézni.

A rendelés feldolgozása jellemzően 1 munkanapot vesz igénybe. Majd ezt követően a megrendelés tartalmát leadjuk a futárszolgálatnak. Személyes átvétel esetén ezt követően a megrendelés átvehető székhelyünkön (Maglód Móricz Zsigmond u. 40/1). Amennyiben a megrendelést valamilyen oknál fogva nem tudjuk teljesíteni, arról 1 munkanapon belül, de lehetőleg a feldolgozást követően azonnal értesítjük a vásárlót.

A szállításról emailt küldünk a megrendelőnek, mely levél tartalmazza a számlát is.

A termék átvételét követően a megrendelést lezárjuk.

Kérjük a lezárásról szóló visszaigazoló emailben található kérdőív visszaküldésével segítse munkánkat, hogy a lehető legszínvonalasabb szolgáltatásokat nyújthassuk!

Általános Szerződési Feltételek >>

A nálunk rögzített adatokat maximális biztonsággal kezeljük, részletek az Adatvédelmi Nyilatkozatunkban találhatóak >>


Méretek meghatározása

Igyekszünk minden segítséget megadni, hogy a lehető legkönnyebben kiválaszthatóak legyenek a méretek.

vásárolandó cipő méretlének pontos meghatározásához kérjük használják leírásunkat, ahol pontosan elmondjuk miként érdemes gyermekünk lábát lemérni. Fontos azt is belekalkulálni, hogy nincs két tökéletesen egyforma cipő, így a méretében 1-2 mm eltérés adódhat, amivel érdemes számolni.

Normál cipőknél célszerű + 5-7 mm-et a mért talphosszra rászámolni, amennyiben gyermeke erősebb lábú (pl. magas rüsztje van) inkább + 10 mm-el számoljon. Téli cipő és szandál esetén is érdemes lehet a +8mm rászámolása. Ezekkel az értékekkel még nem lesz nagy a cipő, tartani fogja a bokát és még később is növi ki a gyermek.

Cipőink méreteinek meghatározása >>


Szállítási lehetőségek

Webáruházunkban több féle szállítási lehetőség közül lehet választani, a megrendelés leadása során. A szállítási költséget a rendszer a megrendelés összesítésekor a teljes kosár tartalma alapján számítja ki.

A szállítási idő utánvétes vagy bankkártyás fizetés (folyamatban) esetén a megrendelés feldolgozását követően általában 1-2 munkanap, előre utalás esetén az utalás beérkezésétől számított 1-2 munkanap. Amennyiben nem tartózkodsz otthon, a csomag 5 napig a postán átvehető marad.

Szállítási lehetőségeink:

1. Személyes átvétel székhelyünkön, kízárólag előre egyeztetett időpontban van lehetőség!
2. Futárszolgálat. előre utalás vagy készpénz lehetséges (a futárnál már csak készpénz fizetés lehetséges!!!)

3. Csomagpontra szállítás. https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek (csak előre utalás esetén lehetséges!!!) a kiválasztott címet a rendeléskor az átvételi címhez kérjük beírni!!!  nyomonkövetés: https://tracking.packeta.com/hu/tracking/search

Webáruházunkban a futárszolgálati szállítás elsősorban Magyarországra kérhető és a Csomagküldő.hu Kft. látja el. Amennyiben nemzetközi szállítást igényelne kérjük vegye fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, mert arra egyedi ajánlatot adunk.

Egyes nagyobb terjedelmű csomagok esetében lehetséges, hogy esetenként kedvezőbb, gyűjtő szállítást tudunk biztosítani. Ilyen esetben a megrendeléskor megadott elérhetőségeken felvesszük a vásárlóval a kapcsolatot. Minden ellenkező esetben a megrendeléskor meghatározott szállítási költség a mérvadó.

Szállítás lehetőségek, részletek és árak >>

A csomagok nyomkövetése >>


Fizetési lehetőségek

Cégük a Mesebox Webáruházban több fizetési lehetőséget is nyújt.

Fizethet átutalással közvetlenül bankszámlánkra, amely esetben a fizetéshez szükséges adatokat a megrendelés visszaigazoló emailben küldjük el.

Fizethet a megrendelés leadását követően online bankkártyás fizetéssel. (Folyamatban!)

Fizetheti a megrendelését utánvéttel is. Utánvét esetén, az utánvét költsége a vásárlót terhelik. A futárnál csak készpénz fizetési lehetőség van!!!

Fizetési lehetőségek részletesen >>


Méretcsere, garancia, elállás

Természetesen a Mesebox Webáruházban vásárlást követően, indoklás nélkül (akár méret problémával is) bárki élhet a törvény adta elállási jogával 14 napon belül. Az elálláshoz szükséges nyomtatványt IDE kattintva is letöltheti.

Az elállás folyamata, hogyan csináld?

Mielőbb jelezd nekünk az elállási szándékodat, hiszen az elállást csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a vásárlástól 14 naptári napon belül visszaérkezik hozzánk a csomag.

Ellenőrizd le, hogy a visszaküldendő termék csomagolása és a termék nem használt, sérülésmenetes legyen. A visszaküldendő terméket gondosan csomagold be, az elállási nyilatkozattal együtt, majd küld vissza a Mesebox címére (2234 Maglód Móricz Zs. u. 46. )

FONTOS! Csak sértetlen termék elállását tudjuk fogadni. A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terhelik, ezért utánvétes, portós csomagot nem áll módunkban átvenni. 

A visszaküldött termék kézhezvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 naptári napon belül mi visszatérítjük a termék vételárát.

Az elállási jogról részletei webáruházunk ÁSZF-jének 6. pontjában található.

Csere

Amennyiben a rendelt termék mérete nem megfelelő, lehetőség van annak cseréjére a megrendést követő 14 napon belül, amennyiben az adott termékből található készleten más méretben, színben. A termék cseréje lehetséges más termékre is, azonban csere esetén pénzt nem áll módunkban visszafizetni.

A csereigényt minden esetben még a visszaküldést megelőzően egyeztetni szükséges ügyfélszolgálatunkkal, a megrendelés számának, a cserélendő termék és az a helyett igényelt termék megadásával akár webáruházunk garanciális felületén. A cserére ügyfélszolgálatunk visszaigazolását követően van csak mód.

Ha van a kért termék, visszajelzünk, és előkészítjük neked. Ha visszaérkezett hozzánk a termék, indítjuk is az általad választott csereterméket.

FONTOS! Csak sértetlen termék csereigényét tudjuk fogadni. A visszaküldés költsége minden esetben a vásárlót terhelik, ezért utánvétes, portós csomagot nem áll módunkban átvenni.

Garanciális ügyintézés

Igaz, a beszállítóink kiválasztásánál is maximális figyelmmel járunk el, hogy a lehető legjobb minőségű termékeket kínáljunk és termékeinket is leellenőrizzük az elküldés előtt, mégis nagytitkán előfordulhatnak garanciális problémák.

A BEE BOX Kft.  termékszavattossági eljárásáról és szabályzatáról az ÁFSZ 7. pontja alatt lehet tájékozódni.


Nem találod a választ a kérdésedre?
Fordulj hozzánk bizalommal! Külde el kérdésed az info@mesebox.hu e-mail címre, vagy keress minket telefonon a 06 30 2 284 284 vagy 06203112970 számon.

Rendelésekkel kapcsolatban kérjük, hogy a gyors beazonosíthatóság érdekében kérjük a rendelés azonosítóját feltüntetni.

Lehetőségeink szerint legkésőbb 1 munkanapon belül válaszolunk.